Storlek kolossal

Jag ska försöka vara mer seriös i mitt nästa inlägg, men jag kan bara inte låta bli. Är just nu på väg ner till mina fantastiska vänner i Höganäs nere i Skåne. Efter att förgäves ha spanat efter snygga bilar med vackra människor i, beslutade jag mig för att ta upp datorn och läsa Expressen för lite underhållning. Det vore oförlåtligt av mig om jag inte delade med mig av denna upptäckt.

Expressens och Aftonbladets nätupplaga är ett fantastiskt avbrott i vardagen. De passar på jobbet, bussen (för oss med nätuppkoppling i mobilen), hemma framför TV:n och nu även i bilen. Man kan lita på att det alltid finns något roligt att läsa. Och se, även denna gång, har Expressen inte svikit sina läsare.

Läs och njut av frågan daterad 23 juli från en man vars sambo, efter ett samtal paret emellan, införskaffat en dildo -storlek kolossal.

http://blogg.alltombarn.se/katerina/

Gällande de snygga bilarna med de vackra människorna i förväntar jag mig en ändring när vi börjar närma oss Torekov. Men man kan aldrig vara säker.

Kommentarer
Postat av: Sara

"Kan inte göra annat än att ge dig en stor kram,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0